سفارش و انجام مقاله

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی نگارش مقاله را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید. آریاپروژه با داشتن ده ها مجری با تجربه و تحصیل کرده در زمینه نوشتن مقاله قادر به انجام تمامی مقاله ها و در هر سطحی میباشد. آریا پروژه به شما مشتریان محترم این اطمینان را میدهد که بهترین کیفیت را در انجام نگارش مقاله ،تحویل شما عزیزان نماید. تمام مطالبی که کارفرما ارسال میکند به منزله قرار داد فی مابین هستش و سایت خود را موظف میداند که پروژه را طبق مطالب ارسالی تحویل مشتریان عزیز نماید جهت سفارش نوشتن مقاله در اریاپروژه میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس حاصل فرمایید یا از طریق دکمه های ریز در پیامرسان مورد نظر، موضوع مقاله و توضیحات تکمیلی خود را برای ما ارسال کنید.

ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در واتساپ ارتباط با ما در ایتا ارتباط با ما در روبیکا

 

نحوه سفارش نوشتن مقاله در آریا پروژه:

کارفرما باید اطلاعات کامل مقاله خود را که شامل موضوع و زمان تحویل مقاله و سطح نگارش مقاله (مقاله کلاسی،علمی پژوهشی،مروری،کنفراسی،isi , q1 q2 و …) و تمامی خواسته هایی که برای مقاله خود دارد را از طریق تلگرام ، واتساپ ، روبیکا و ایتا برای ما ارسال کنید.

تیم آریا پروژه، مقاله شما را آنالیز کرده و بهترین قیمت پیشنهادی رو به کارفرما اعلام میکنند.

در صورت موافقت شما با قیمت پیشنهادی، نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود. در نظر داشته باشید که این هزینه به صورت امانت نزد سایت میماند و هیچ مبلغی به مجری پرداخت نمیشود.

در حین نوشتن مقاله شما میتوانید از مراحل انجام کار با خبر شوید.

در زمان تحویل پروژه، کارفرما مابقی مبلغ را  واریز میکند و فایل نهایی تحویل میشود، بعد از تحویل پروژه کارفرما حداقل سه روز زمان دارد تا محتوای پروژه نهایی را بررسی نماید، اگر ایراد و ابهامی در انجام پروژه باشد، مجری موظف است که ایرادات را برطرف کند. اما اگر بعد از سه روز ایرادی از طرف کارفرما ارسال نشد به منزله تایید پروژه میباشد و ما با تایید شما با مجری تسویه میکنیم.این زمان در بعضی از پروژه ها قابل تمدید میباشد.

نوشتن مقاله

تیم آریا پروژه تجربه چندین ساله در سفارش انجام و نوشتن مقاله دارد و بیش از ده ها هزار پروژه موفق را در کارنامه خود دارا است. آریا پروژه همواره در تلاش است رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کرده و به شما در زمینه انجام پروژه یاری رساند.

مقاله نویسی

مقاله علمی پژوهشی به مقاله‎‌ای گویند که در نگارش آن به جای پرداختن به نتایج تحقیقات پیشین در زمینه تحقیقاتی، به داشتن یک ایده نو و نوآوری نسبت به تحقیقات پیش پرداخته شده باشد. در واقع مقاله پژوهشی به مقاله بیس یا پایه‌ای اطلاق می‌شود که برای نگارش آن از داده‌های خامی که خود محقق آن‌ها را به دست آورده است، استفاده شده باشد. مقاله علمی پژوهشی بر روی تجزیه و تحلیل و هم‌چنین تفسیر این داده‌ها شکل گرفته است و روی تجزیه اطلاعات کسب شده از تحقیقات پیشین تمرکزی ندارد. گر چه مجلات علمی زیادی قالب مخصوصی برای مقاله نویسی دارند ، اما قالب نوشتاری یکسان که برای بیشتر ژورنال ها و مجلات قابل استفاده است را می توان به شرح زیر تعریف کرد: ۱ موضوع ۲ چکیده ۳ مقدمه ۴ روش تحقیق ۵ نتایج ۶ تحلیل ۷ نتیجه گیری ۸ منابع

آریا پروژه در چه زمینه هایی نگارش مقاله انجام میدهد:

مقاله نویسی مهندسی پزشکی

مقاله مروری

مقاله isi

مقاله کلاسی

مقاله علمی پژوهشی

مقاله کنفراسی

مقاله نویسی روانشناسی

مقاله نویسی علوم انسانی

مقاله نویسی انگلیسی

مقاله نویسی حقوق

مقاله نویسی برق

مقاله نویسی الکترونیک مقاله نویسی مخابرات

مقاله نویسی مهندسی نفت

مقاله نویسی مهندسی شیمی

مقاله نویسی مهندسی مکانیک

مقاله نویسی مهندسی کامپیوتر

مقاله نویسی ادبیات

مقاله نویسی علوم قرآنی

مقاله نویسی مهندسی صنایع

مقاله نویسی مهندسی عمران مقاله نویسی معماری و……..

آریا پروژه چه نوع مقاله را میتواند انجام دهد؟

نوشتن مقاله مروری

نوشتن مقاله کلاسی

نوشتن مقاله کنفرانسی

نوشتن مقاله علمی پژوهشی

نوشتن پروپوزال

نوشتن مقاله isi

نوشتن مقاله Q1

نوشتن مقاله Q2

انجام و نوشتن سمینار

نوشتن مقاله های مشابه دیگر…

خدمات مشابه آریا پروژه:

سفارش نوشتن تحقیق

انجام پروژه پروپوزال

انجام پروژه خلاصه نویسی مقاله

انجام پروژه سمینار ارشد

انجام پروژه تحقیق انگلیسی

انجام پروژه تحقیق

و انجام پروژه های دیگر …

پروژه آماده مقاله:

در صورتی که از لحاظ زمان و هزینه با مشکل مواجه هستید میتوانید به آرشیو پروژه های آماده مقاله در سایت آریا پروژه سر بزنید و پروژه ای که مدنظر دارید را از طریق سبد خرید خریداری کنید. اگر با مشکل مواجه شدید میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴  تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را بر طرف نماییم.

زمان نوشتن مقاله در آریا پروژه :

آریا پروژه برای نوشتن مقاله طبق زمان شما عمل میکند یعنی شما عزیزان زمان پروژه را برای ما تعیین میکنید  و تیم آریا پروژه تمام تلاش خود را میکند که طبق زمان شما پروژه را تحویل دهد . اگر زمان ندارید برای انجام پروژه میتوانید در آریا پروژه سفارش پروژه فوری دهید .برای نوشتن فوری مقاله در آریا پروژه هر چه سریع تر موضوع مقاله خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت مقاله شما پیگیری شود.

چرا سفارش مقاله خود را به تیم آریا پروژه بسپاریم؟

نوشتن مقاله با تضمین کیفیت

تضمین محرمانه بودن پروژه شما

پرداخت دو مرحله ای

رفع ایرادات پروژه بعد از تحویل پروژه

پشتیبانی ۷۲ ساعته بعد از تحویل پروژه و رفع ایرادات و ویرایش احتمالی

تسویه با مجری بعد از تایید کارفرما انجام میشود

چگونه با آریا پروژه برای نوشتن مقاله همکاری کنیم؟

برای همکاری در نوشتن مقاله و سایر پروژه ها با آریا پروژه میتوانید به صفحه همکاری با ما مراجعه کرده قوانین را مطالعه کرده و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.تا ما در اسرع وقت رزومه شما را بررسی و هر چه زودتر به درامد زایی برسید.

چگونه مقاله را در آریا پروژه ثبت کنیم:

شما عزیزان میتوانید مقاله خود را در پیام رسان های ایتا ، روبیکا ، راتساپ و تلگرام برای ادمین های سایت ارسال کرده تا به سرعت پروژه پیگیری شود.

آیدی تلگرام : mnik60@

آیدی ایتا :  mnik60@

آیدی روبیکا: Aryaprozhe@

شماره واتساپ:۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴

میتونی با یک کلیک پروژه خودتو ثبت کنی!

سفارش پروژه در تلگرام سفارش پروژه در واتساپ سفارش پروژه در ایتا سفارش پروژه در روبیکا