انجام پروژه vlsi

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی vlsi را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای انجام پروژه های خود انتخاب کرده اید. آریاپروژه با داشتن صد ها مجری با تجربه و تحصیل کرده در زمینه انجام پروژه vlsi قادر به انجام تمامی پروژه های vlsi  میباشد.

پروژه های vlsi در آریا پروژه به صورت کاملا دقیق و کامل و مناسب ترین قیمت انجام میشود. آریا پروژه به شما، این اطمینان را میدهد که بهترین کیفیت را در انجام پروژه ،تحویل شما عزیزان نماید. تمام مطالبی که کارفرما ارسال میکند به منزله قرار داد فی مابین هستش و سایت خود را موظف میداند که پروژه را طبق مطالب ارسالی تحویل مشتریان عزیز نماید جهت سفارش پروژه vlsi در اریاپروژه میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس حاصل فرمایید یا از طریق دکمه های ریز در پیامرسان مورد نظر خود اطلاعات پروژه خود را برای ما ارسال کنید.

ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در واتساپ ارتباط با ما در ایتا ارتباط با ما در روبیکا

 

آریا پروژه پروژه های vlsi  را چگونه انجام میدهد؟

کارفرما باید اطلاعات کامل پروژه خود را که شامل زمان تحویل پروژه و تمامی خواسته های انجام پروژه را از طریق تلگرام ، واتساپ ، روبیکا و ایتا برای ما ارسال نماید

تیم آریا پروژه ،پروژه vlsi شما را برای متخصصین و مجریان و اساتید برتر دانشگاهی ارسال میکنند.

مجریان آریا پروژه، پروژه شما را آنالیز کرده و بهترین قیمت پیشنهادی به شما اعلام میشود

در صورت موافقت شما با قیمت پیشنهادی، نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود. در نظر داشته باشید که این هزینه به صورت امانت نزد سایت میماند و هیچ مبلغی به مجری پرداخت نمیشود.

در حین انجام پروژه شما میتوانید از پیشرفت انجام پروژه با خبر شوید.

بعد از پایان کار شما مابقی مبلغ را  واریز میکنید و فایل نهایی تحویل شما میشود در نظر داشته باشید که بعد از تحویل پروژه کارفرما سه روز زمان دارد تا محتوای پروژه نهایی را بررسی نماید اگر ایراد و ابهامی در انجام پروژه باشد مجری موظف است که ایرادات را برطرف کند. اما اگر بعد از سه روز ایرادی از طرف کارفرما ارسال نشد به منزله تایید پروژه میباشد و ما با مجری تسویه میکنیم.این زمان در بعضی از پروژه ها قابل تغییر میباشد.

انجام پروژه vlsi 

تیم آریا پروژه تجربه چندین ساله در انجام پروژه vlsi دارد و بیش از صدها  پروژه موفق را در کارنامه خود دارا است. آریا پروژه همواره در تلاش است رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کرده و به شما در زمینه انجام پروژه یاری رساند.

vlsi چیست؟

یکپارچه‌سازی در مقیاس کلان یا وی‌اِل‌اِس‌آی (به انگلیسی: Very-large-scale integration (VLSI)‎)؛ شاخه‌ای از مهندسی الکترونیک میباشد که به بررسی یکپارچه‌سازی (مجتمع‌سازی) مدارهای خیلی پیچیده در یک مجموعه تراشه .

این شاخه از الکترونیک به دو بخش کلی طراحی و پیاده‌سازی تقسیم شده‌است که در بخش پیاده‌سازی مباحث عملی مربوط به پیاده‌سازی مدارات یکپارچه در مقیاس بزرگ عنوان می‌شود. در بخش طراحی مباحث مربوط به طراحی با توجه به روش‌های پیاده‌سازی عنوان می‌شوند.

VLSI در دهه ۱۹۷۰ آغاز به کار کرد وقتی که تراشه های مدار مجتمع MOS به طور گسترده پذیرفته شدند و امکان توسعه فناوری های پیچیده نیم‌رسانا و مخابراتی را فراهم کردند. ریز پردازنده و حافظه نیمه هادی دستگاه های VLSI هستند. قبل از معرفی فناوری VLSI ، بیشتر IC ها عملکرد محدودتری داشتند. یک مدار الکترونیکی ممکن است از پردازنده ، ROM ، RAM و سایر منطق چسب تشکیل شده باشد . VLSI به شما اجازه می دهد طراحان IC همه این موارد را به یک تراشه اضافه کنند .

کاربرد های vlsi :

VLSI (Very Large Scale Integration) در صنعت الکترونیک و برای طراحی مدارهای الکترونیکی با تعداد بسیار زیاد از قطعات الکترونیکی استفاده می شود. برخی از کاربردهای VLSI عبارتند از:

۱- طراحی و توسعه مدارهای دیجیتال، آنالوگ و مخلوط.

۲- ساخت مدارهای چند لایه با تعداد بسیار زیاد از قطعات الکترونیکی.

۳- طراحی مدارهای با سرعت بالا و کارایی بالا.

۴- طراحی مدارهای مصرف کم انرژی.

۵- استفاده در صنایع ارتباطات، خودروسازی، پزشکی و فضایی.

۶- ساخت مدارهای حافظه، پردازشگرها، مبدل های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ.

۷- استفاده در تولید تراشه های حافظه فلش و DRAM.

۸- ساخت تراشه های پردازشی برای دستگاه های هوشمند، رایانه های شخصی و سرورها.

۹- طراحی مدارهای دیجیتال و آنالوگ برای سامانه های کنترل و ابزار دقیق.

۱۰- طراحی مدارهای مخابراتی و شبکه های ارتباطی.

سفارش پروژه vlsi

آریا پروژه چه نوع پروژه vlsi را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه تجاری vlsi

انجام پروژه کمک آموزشی vlsi

انجام پروژه شرکتی vlsi

انجام پروژه کلاسی vlsi

خدمات مشابه آریا پروژه:

پروژه آماده vlsi :

در صورتی که از لحاظ زمان و هزینه با مشکل مواجه هستید میتوانید به آرشیو پروژه های آماده vlsi در سایت آریا پروژه سر بزنید و پروژه ای که مدنظر دارید را از طریق سبد خرید خریداری کنید. اگر با مشکل مواجه شدید میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را بر طرف نماییم.

زمان انجام پروژه vlsi در آریا پروژه :

آریا پروژه برای انجام پروژه vlsi طبق زمان شما عمل میکند یعنی شما عزیزان زمان پروژه را برای ما تعیین میکنید  و تیم آریا پروژه تمام تلاش خود را میکند که طبق زمانبندی شما پروژه را تحویل دهد . اگر زمان ندارید برای انجام پروژه میتوانید در آریا پروژه سفارش پروژه فوری دهید .برای سفارش پروژه فوری vlsi در آریا پروژه هر چه سریع تر اطلاعات پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت پروژه شما پیگیری شود.

سفارش پروژه خود را چرا به تیم آریا پروژه بسپاریم؟

انجام پروژه vlsi با تضمین کیفیت

تضمین محرمانه بودن پروژه شما

پرداخت دو مرحله ای

رفع ایرادات پروژه بعد از تحویل پروژه

پشتیبانی ۷۲ ساعته بعد از تحویل پروژه و رفع ایرادات و ویرایش احتمالی

تسویه با مجری بعد از تایید کارفرما انجام میشود

چگونه با آریا پروژه در انجام پروژه vlsi همکاری کنیم؟

برای همکاری در انجام پروژه vlsi و سایر پروژه ها با آریا پروژه میتوانید به صفحه همکاری با ما مراجعه کرده قوانین را مطالعه کرده و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.تا ما در اسرع وقت رزومه شما را بررسی و هر چه زودتر به درامد زایی برسید.

چگونه پروژه vlsi را در آریا پروژه ثبت کنیم:

شما عزیزان میتوانید پروژه vlsi خود را در پیام رسان های ایتا ، روبیکا ، واتساپ و تلگرام ارسال کرده تا به سرعت پروژه پیگیری شود.

آیدی تلگرام : mnik60@

آیدی ایتا : @ mnik60

آیدی روبیکا: Aryaprozhe@

شماره واتساپ:۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴

میتونی با یک کلیک پروژه خودتو ثبت کنی!

سفارش پروژه در تلگرام سفارش پروژه در واتساپ سفارش پروژه در ایتا سفارش پروژه در روبیکا