انجام پروژه افترافکت (After Effects)

گروه آریاپروژه با  داشتن ده ها مجری متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی افترافکت را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای انجام پروژه های خود انتخاب کرده اید. آریاپروژه با داشتن صد ها مجری با تجربه و تحصیل کرده در زمینه انجام پروژه افترافکت قادر به انجام تمامی پروژه های افترافکت میباشد.

پروژه های افترافکت در آریا پروژه به صورت کاملا دقیق و کامل و مناسب ترین قیمت انجام میشود. آریا پروژه به شما، این اطمینان را میدهد که بهترین کیفیت را در انجام پروژه ،تحویل شما عزیزان نماید. تمام مطالبی که کارفرما ارسال میکند به منزله قرار داد فی مابین هستش و سایت خود را موظف میداند که پروژه را طبق مطالب ارسالی تحویل مشتریان عزیز نماید جهت سفارش پروژه افترافکت After Effects در اریاپروژه میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس حاصل فرمایید یا از طریق دکمه های ریز در پیامرسان مورد نظر خود اطلاعات پروژه خود را برای ما ارسال کنید.

ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در واتساپ ارتباط با ما در ایتا ارتباط با ما در روبیکا

 

آریا پروژه پروژه های افترافکت را چگونه انجام میدهد؟

کارفرما باید اطلاعات کامل پروژه خود را که شامل زمان تحویل پروژه و تمامی خواسته های انجام پروژه را از طریق تلگرام ، واتساپ ، روبیکا و ایتا برای ما ارسال نماید

تیم آریا پروژه ،پروژه افترافکت شما را برای متخصصین و مجریان و اساتید برتر دانشگاهی ارسال میکنند.

مجریان آریا پروژه، پروژه شما را آنالیز کرده و بهترین قیمت پیشنهادی به شما اعلام میشود

در صورت موافقت شما با قیمت پیشنهادی، نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود. در نظر داشته باشید که این هزینه به صورت امانت نزد سایت میماند و هیچ مبلغی به مجری پرداخت نمیشود.

در حین انجام پروژه شما میتوانید از پیشرفت انجام پروژه با خبر شوید.

بعد از پایان کار شما مابقی مبلغ را  واریز میکنید و فایل نهایی تحویل شما میشود در نظر داشته باشید که بعد از تحویل پروژه کارفرما سه روز زمان دارد تا محتوای پروژه نهایی را بررسی نماید اگر ایراد و ابهامی در انجام پروژه باشد مجری موظف است که ایرادات را برطرف کند. اما اگر بعد از سه روز ایرادی از طرف کارفرما ارسال نشد به منزله تایید پروژه میباشد و ما با مجری تسویه میکنیم.این زمان در بعضی از پروژه ها قابل تغییر میباشد.

انجام پروژه افترافکت

تیم آریا پروژه تجربه چندین ساله در انجام پروژه افترافکت دارد و بیش از صدها  پروژه موفق را در کارنامه خود دارا است. آریا پروژه همواره در تلاش است رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کرده و به شما در زمینه انجام پروژه یاری رساند.

افترافکت چیست؟

افترافکت (After Effects) یک نرم‌افزار تدوین و ایجاد جلوه‌های ویژه است که توسط شرکت Adobe Systems ارائه شده است. این نرم‌افزار به صورت اختصاصی برای ایجاد انواع جلوه‌های ویژه در فیلم، تلویزیون، تبلیغات و ویدئوهای دیجیتالی طراحی شده است. با استفاده از افترافکت، کاربران می‌توانند جلوه‌های ویژه‌ای مانند جلوه‌های نور، حرکت مجسمه‌ای، جلوه‌های صوتی، جلوه‌های بصری، جلوه‌های پویا و غیره را بسازند. به طور کلی، افترافکت یک ابزار قدرتمند برای تولید جلوه‌های ویژه در فیلم و تبلیغات است.

کاربرد های افترافکت :

افترافکت به عنوان یک نرم‌افزار حرفه‌ای تدوین و جلوه‌های ویژه، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای این نرم‌افزار عبارتند از:

۱- تولید جلوه‌های ویژه برای فیلم و سریال‌های تلویزیونی
۲- ساخت تبلیغات ویدئویی با جلوه‌های ویژه
۳- ایجاد انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی
۴- طراحی کلیپ‌های تبلیغاتی و پروموشنال
۵- ساخت ویدئوهای آموزشی و آموزش نرم‌افزارهای دیگر
۶- ایجاد جلوه‌های ویژه برای کلیپ‌های موسیقی
۷- تولید انیمیشن‌های کوتاه و فیلم‌های کوتاه
۸- ساخت نمایشگاه‌های تجاری با استفاده از جلوه‌های ویژه
۹- طراحی و ایجاد جلوه‌های ویژه برای بازی‌های ویدئویی

به طور کلی، افترافکت به عنوان یک نرم‌افزار حرفه‌ای تدوین و جلوه‌های ویژه، در هر صنعتی که نیاز به ایجاد جلوه‌های ویژه دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انجام انواع ادیت ویدیو برای یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی :

افترافکت یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای تدوین و جلوه‌های ویژه است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی انواع جلوه‌های ویژه را در فیلم‌ها و ویدئوها ایجاد کنید. با استفاده از ابزارهای پیشرفته و قابلیت‌های بسیار زیاد این نرم‌افزار، می‌توانید تدوین فیلم‌های خود را به یک سطح بالاتر از حرفه‌ای برسانید.

با استفاده از افترافکت، می‌توان جلوه‌های ویژه‌ای مانند افکت های نورپردازی، جلوه های صوتی، جلوه های سینمایی، جلوه های تخیلی و… را به فیلم‌ها و ویدئوهای خود اضافه کنید. همچنین با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته این نرم‌افزار، می‌توانید فیلم‌ها و ویدئوهای خود را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا تدوین کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک نرم‌افزار قدرتمند و حرفه‌ای برای تدوین و جلوه‌های ویژه هستید، افترافکت بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید فیلم‌ها و ویدئوهای خود را به یک سطح بالاتر از حرفه‌ای رسانده و باعث جذب بیشترین توجه مخاطبان خود شوید.

انجام پروژه های افتر افکت

آریا پروژه چه نوع پروژه افترافکت را میتواند انجام دهد؟

ساخت تبلیغات ویدئویی با جلوه‌های ویژه

تولید جلوه‌های ویژه برای فیلم و سریال‌های تلویزیونی

ایجاد انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی

طراحی کلیپ‌های تبلیغاتی و پروموشنال

ساخت ویدئوهای آموزشی و آموزش نرم‌افزارهای دیگر

ایجاد جلوه‌های ویژه برای کلیپ‌های موسیقی

تولید انیمیشن‌های کوتاه و فیلم‌های کوتاه

ساخت نمایشگاه‌های تجاری با استفاده از جلوه‌های ویژه

طراحی و ایجاد جلوه‌های ویژه برای بازی‌های ویدئویی

و انواع دیگر پروژه های افترافکت

خدمات مشابه آریا پروژه:

انجام و سفارش تولید محتوا

ویرایش و مونتاژ ویدیو

انجام پروژه پریمیر

انجام پروژه فتوشاپ 

انجام پروژه Blender 

انجام پروژه گرافیک

انجام پروژه دیزاین بیلدر

انجام پروژه اتوکد

انجام پروژه اسکچاپ

انجام پروژه طراحی صنعتی

انجام پروژه ماتریکس

انجام پروژه ۳d modelling

انجام پروژه ۳d rendering

انجام پروژه وی ری ورندرینگ

پروژه آماده افترافکت :

در صورتی که از لحاظ زمان و هزینه با مشکل مواجه هستید میتوانید به آرشیو پروژه های آماده افترافکت در سایت آریا پروژه سر بزنید و پروژه ای که مدنظر دارید را از طریق سبد خرید خریداری کنید. اگر با مشکل مواجه شدید میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴ تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما را بر طرف نماییم.

زمان انجام پروژه افترافکت در آریا پروژه :

آریا پروژه برای انجام پروژه افترافکت طبق زمان شما عمل میکند یعنی شما عزیزان زمان پروژه را برای ما تعیین میکنید  و تیم آریا پروژه تمام تلاش خود را میکند که طبق زمانبندی شما پروژه را تحویل دهد . اگر زمان ندارید برای انجام پروژه میتوانید در آریا پروژه سفارش پروژه فوری دهید .برای انجام پروژه فوری در آریا پروژه هر چه سریع تر اطلاعات پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت پروژه شما پیگیری شود.

سفارش پروژه خود را چرا به تیم آریا پروژه بسپاریم؟

انجام پروژه افترافکت با تضمین کیفیت

تضمین محرمانه بودن پروژه شما

پرداخت دو مرحله ای

رفع ایرادات پروژه بعد از تحویل پروژه

پشتیبانی ۷۲ ساعته بعد از تحویل پروژه و رفع ایرادات و ویرایش احتمالی

تسویه با مجری بعد از تایید کارفرما انجام میشود

چگونه با آریا پروژه در انجام پروژه افترافکت همکاری کنیم؟

برای همکاری در انجام پروژه افترافکت و سایر پروژه ها با آریا پروژه میتوانید به صفحه همکاری با ما مراجعه کرده قوانین را مطالعه کرده و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.تا ما در اسرع وقت رزومه شما را بررسی و هر چه زودتر به درامد زایی برسید.

چگونه پروژه افترافکت را در آریا پروژه ثبت کنیم:

شما عزیزان میتوانید پروژه افترافکت خود را در پیام رسان های ایتا ، روبیکا ، واتساپ و تلگرام ارسال کرده تا به سرعت پروژه پیگیری شود.

آیدی تلگرام : mnik60@

آیدی ایتا : @ mnik60

آیدی روبیکا: Aryaprozhe@

شماره واتساپ:۰۹۱۲۵۰۱۳۰۹۴

میتونی با یک کلیک پروژه خودتو ثبت کنی!

سفارش پروژه در تلگرام سفارش پروژه در واتساپ سفارش پروژه در ایتا سفارش پروژه در روبیکا